10.000 Amsterdammers kiezen voor Kiesjefolders.nl

Kiesjefolders.nl heeft vandaag de 10.000e deelnemer ingeschreven. Mevrouw Ginger van Kuijk ontving een taart van initiatiefnemer Aldo Breed.

De consument selecteert op www.kiesjefolders.nl de folders die hij wil ontvangen. De folders worden wekelijks en gratis door Sandd thuisbezorgd op naam in een eigen pakket. “Geweldig dat in zo’n korte tijd zoveel mensen ons hebben ontdekt! Kiesjefolders blijkt voor iedereen van toegevoegde waarde. Mensen die aanvullende folders in hun huidige pakket missen en  mensen die slechts enkele folders willen ontvangen”, aldus marketing- en detailhandelspecialist Aldo Breed.

Hij is de man achter de succesvolle start-up. Uit de proef die sinds eind januari in Amsterdam wordt gehouden, blijkt dit concept enorm aan te slaan. Mevrouw Ginger van Kuijk zorgde vandaag voor een mijlpaal. Zij schreef zich als 10.000e in. Als dank ontving ze een taart uit handen van Aldo Breed. Net als veel anderen vindt mevrouw Van Kuijk Kiesjefolders een uitkomst: “Ik merkte dat veel folders ongelezen bij het oud papier belandde. Kiesjefolders zorgt ervoor dat ik toch de aanbiedingen van mijn favoriete winkels ontvang, zonder folders ongelezen weg te moeten gooien. De ideale oplossing.” Aldo Breed: “Ik word haast verlegen van de complimentjes.”

Milieu

Landelijke invoering is slechts een kwestie van tijd. “Dat is ook beter voor het milieu. Een consument ontvangt zonder sticker 36 kilo reclamedrukwerk per jaar, met een nee-sticker en als lid van Kiesjefolders wordt dat ongeveer twaalf kilo per jaar. Dat is dus 24 kilo papier per jaar minder per huishouden.”